گالری ما

اطلاعات تماس

یکی از اجزای جدانشدنی از هر آشپزخانه کابینت ها می باشند. اگر شما دکوراسیون داخلی آشپزخانه مدرن داشته باشید، پس به طبع باید از کابینت های مدرن هم استفاده نمایید. کابینت های مدرن از جنس هایگلاس، ام دی اف و… می باشد. در اصل کابینت هایی که بدون هیچ گونه حکاکی و طرح و نقش می باشند را کابینت مدرن می گویند.

کابینت مدرن

کابینت مدرن چیست؟

جالب است بدانید طراحی سبک مدرن، حوالی جنگ جهانی اول آغاز شد.در آن زمان کابینت ها سطحی صاف و بدن شیب داشتند و دارای شکل های هندسی بودند و هیچگونه تزیینات خاصی بر روی آنها وجود نداشت. از آن زمان بود که استفاده از این کابینت ها شدت گرفت و تا به امروز طرفداران زیادی را پیدا کردهاست.

کابینت های مدرن دارای ویژگی هایی زیر می باشند:

  • براق بودن
  • زاویه دار بودن ( اشکال هندسی )
  • سادگی در درها و چارچوب ها
کابینت مدرن مشکی
کابینت مدرن چوبی
کابینت هایگلاس مدرن

کاربرد کابینت مدرن

کابینت ها باعث ساماندهی و نظم در آشپزخانه می شوند بطوریکه بدون وجود آن شما یک آشپزخانه شلوغ و به هم ریخته خواهید داشت. همانطور که در بالا گفتیم شما زمانی میتوانید از کابینت های مدرن استفاده کنید که آشپزخانه تان سبک طراحی مدرن داشته باشد و در این ورت است که شما میتوانید جلوه آنرا مشاهده کنید.

همچنین اگر دکوراسیون داخلی آشپزخانه کلاسیک داشته باشید باید متناسب با آن کابینت کلاسیک نیز انتخاب کنید. تفاوت این مدل این است که کابینت های کلاسیک پر زرق و برق و تجملی می باشندو دارای حکاکی های بسیارند.    

مشخصات کابینت های مدرن

 همانطور که در بالا هم اشاره نمودیم این مدل کابینت ها صیقلی و صاف هستند و در ساخت آنها از چوب، لمینت، شیشه و انواع فلزات استفاده می شود.

  1. این کابینت ها از حداکثر فضا استفاده میکنند به طوری که ممکن است کابینت هایی را مشاهده نمایید که بلندی آنها تا سقف می رسد.
  2. تنوع رنگی کامل دارند و شما میتوانید با توجه به سلیقه اتان از آنها استفاده نمایید. حتی میتوانید از رنگ هایی که برای آشپزخانه نامتعارف هستند را نیز استفاده نمایید.
  3. درهای آنها صاف هستند و هیچگونه جزئیاتی بر روی آنها نیست
  4. کابینت های مدرن برای انواع آشپخانه ها (کوچک و بزرگ) قابل استفاده اند

انواع کابینت جدید و مدرن

  • کابینت هایگلاس 
  • کابینت ام‌دی‌اف
  • کابینت ایتالیایی
  • کابینت‌های بدون دستگیره
  • کابینت‌ ساده چوبی
  • کابینت ممبران
  • کابینت پلی‌گلس و پلی‌وود
  • کابینت‌های فلزی

شما میتوانید برای طراحی و یا بازسازی دکوراسیون خانه خود با پشتیبانان گروه طراحی DL تماس برقرار نمایید.

کابینت هایگلاس چیست؟

اگر بخواهیم به صورت خلاصه جنس های گلاس را شرح دهیم میتوانیم بگوییم: کابینت هایگلاس ، از ام‌دی‌اف خام با روکش پلکسی‌گلس ( نوعی روکش پلاستیکی شیشه‌ مانند) تشکیل شده است.اکثرا افرادی که از این جنس برای کابینت های خود استفاده می کنند، علاقه خاصی به درخششو جلوه های بصری دارند.

این مدل از کابینت آشپزخانه  برای خانه هایی مناسب است که نور گیر کمی دارند زیرا زمانی که نور به آنها می تابد، نور را بازتاب می کنند و علاوه بر اینکه باعث روشنایی آن می شوند، جلوه خاصی را به آشپزخانه تان می بخشند.

از ویژگی های آن میتوان به ضدخش بودن و مقاومت در برابر آب اشاره نمود. البته که این مدل نیاز به مراقبت بیشتری دارد.

کابینت هایگلاس شیک
کابینت هایگلاس سفید
کابینت چوبی شیک

کابینت ام دی اف مدرن

یکی از پرکاربردترین متریال ها در ساخت کابینت، ام دی اف ها می باشند و قبل از آن تمامی کابینت ها از جنس فلز  و چوب طبیعی ساخته می شدند. از مزیت این متریال میتوان به قیمت مناسب آن اشاره نمود.

کابینت ایتالیایی

همانطور که میدانید، کشور ایتالیا یا همان رم باستان یکی از پیشگامان عرصه‌ی مد و تکنولوژی است و به همینعلت است که این مدل کابینت طرفداران خاص خودش را دارد. شما میتوانید از این سبک برای فضاهای بزرگ و دلباز استفاده نمایید.

ارتفاعاین مدل کمتر از سایر کابینت های مدرن است. متریالهایی که در ساخت این کابینت ها به کار می رود از استحکام بالایی برخوردارندو همچنین دارای رنگ های شاد و روش می باشند. در ساخت این کابینت ها برش های کمی وجود به همین علت وجود کابینت‌های یکپارچه و متصل بهم، از دیگر شاخصه‌های این مدل از کابینت‌ها به حساب می‌آید.

قیمت کابینت مدرن

همانطور که در ابتدای مقاله به آن اشاره کردیم، کابینت آشپزخانه یکی از اجزا مهم می باشد و به دلیل تنوع و گستردگی میتواند دارای قیمت های متفاوتی نیز باشد. قیمت آنها به مواردی همچون: جنس و متریال، متراژ کابینت، طرح و مدل کابینت، تجهیزاتی که در کابینت به کار رفته و… بستگی دارد.

آنلاین از ما مشاوره رایگان بگیرید