گالری ما

اطلاعات تماس

سبک مینیمال که هنری ساده گرا و کمینه گرایی است در ساختار آن پیچیدگی و جزئیات غیرکاربردی وجود ندارد، بنابراین دکوراسیون مینیمال را می توانیم فضایی با جلوه ای ساده و تعداد وسایل کمی تصور کنیم که در آن محیط و فضا آرامشی خاص و به دور از تجمل دارد. پس برای آشنایی با اصول پیاده سازی این طرح دکوراسیون در منزل خود در این مقاله همراه ما باشید .

سبک مینیمال چگونه است ؟


مینیمال به معنی استفاده از حداقل ها و عدم پرداخت به جزئیات می باشد و در سبک طراحی مینیمال با ساده ترین وسایل به اجرای دکوراسیون می پردازیم و از به کار بردن وسایل شلوغ خودداری می کنیم. مینیمالیسم یعنی ساده گرایی و در سبک طراحی مینیمال از رنگ های روشن و عموما رنگ سفید استفاده می شود. همچنین رنگ های خنثی مانند خاکستری در این سبک جایگاه ویژه ای دارند. در این سبک می توان از تابلوهای ساده نیز استفاده کرد. در طراحی مینیمال از فضا به بهترین شکل استفاده می شود.  از وسایل تزئینی و لوسترها در این سبک استقبال نمی شود و اشکال هندسی و خطوط ساده کاربردی تر است.

اتاق خواب به سبک طراحی مینیمال


در طراحی اتاق خواب به این سبک سعی می کنیم تا از نور طبیعی در روز استفاده کنیم  و برای شب نیز از نورهای مسطح و تخت در طراحی فضا کمک میگیریم. بهره بردن از نورهای نقطه ای برای طراحی اتاق خواب در این سبک بسیار مرسوم است. اگر اتاق خواب دارای پنجره باشد با یک پرده ساده به رنگ روشن یا تور نازک آن را تزئین مینماییم. سرویس خواب در چنین اتاقی باید ساده باشد و حتی الامکان از سرویس خواب هایی که منحنی هستند استفاده نشود. روتختی ساده و رنگ روشن می تواند زیبایی این اتاق خواب را دو چندان کند.

اتاق خواب مینیمال
اتاق خواب مینیمال

معرفی 30 مدل اپن آشپزخانه جدید و زیبا

طراحی آشپزخانه مینیمال

آشپزخانه در سبک طراحی مینیمال بهتر است به صورت جزیره ای طراحی شود. در این سبک سینک ظرفشویی و اجاق گاز در مرکز آشپزخانه تعبیه می شود و فضای آشپزخانه را به دو بخش تقسیم می کند. در سبک طراحی مینیمال وسایل آشپزخانه در کابینت ها جا داده می شود و شما کمتر وسیله ای در آشپزخانه مشاهده می کنید. اصولا از رنگ های سفید  رنگ های خنثی در طراحی کابینت ها استفاده می شود و فضای آشپزخانه با یک چراغ ساده روشن می شود.

آشپزخانه مینیمال
آشپزخانه مینیمال

15 نکته مهم در انتخاب کابینت آشپزخانه که نمیدانید!

طراحی هال و پذیرایی سبک مینیمال


در سبک طراحی مینیمال یک پذیرایی از وسایل ساده با رنگ روشن استفاده می شود. از رنگ های سیاه، سفید و خاکستری در این فضا به کرات بهره می گیرند. وسایل تجملی در این سبک جایگاهی ندارد. می توان از چراغ هایی با شکل های هندسی برای نور دادن به این فضا استفاده کرد. مبل ها در این سبک باید بسیار ساده باشد. رنگ های روشن مانند کرم بهترین انتخاب برای مبل در این سبک می باشد. برای ایجاد تضاد در رنگ ها می توان دیوارها را به رنگ خاکستری تیره و یا مشکی در اورد و از مبل های رنگ روشن استفاده نمود. بهتر است از فرش در این سبک استفاده نشود و میزها به حالت مربع یا مستطیل باشد. یک قاب عکس بزرگ با طرح ساده می تواند انتخاب خوبی برای دیوار پذیرایی شما باشد. بهتر است از پرده برای پوشاندن پنجره ها استفاده نشود و یا ترجیحا یک پرده ساده انتخاب گردد. استفاده از گلدان ها چه طبیعی و چه مصنوعی می تواند انتخاب خوبی برای یکی از گوشه های پذیرایی در سبک طراحی مینیمال باشد.
گروه طراحی DL مجری پیاده سازی جدیدترین سبک دکوراسیون داخلی در خانه ، محیط کار ، باغ و ویلا بوده و با تیم فنی متخصص آماده بازسازی و تغییر دکوراسیون محیط شما به بهترین شکل می باشد . بهترین سبک طراحی مینیمال را با ما تجربه کنید.

پذیرایی مینیمال
هال و پذیرایی مینیمال
آنلاین از ما مشاوره رایگان بگیرید