گالری ما

اطلاعات تماس

سبک طراحی کلاسیک

شاخصه اصلی سبک طراحی کلاسیک ایجاد یک فضای سلطنتی و اشرافی در خانه میباشد که همیشه طرفداران خود را دارد و به روز است. ویژگیهای بنیادی این سبک نه تنها تقارن و نظم آن بلکه ظرافت و دقت زیاد آن میباشد.

در این سبک با در نظر گرفتن یک نقطه کانونی در مرکز اتاق و چیدمان مابقی المان ها اطراف این کانون یک فضای منسجم و منظم تولید خواهد شد.قانون اصلی این سبک طراحی حذف دو گانگی است که این اصل با متناسب کردن هماهنگی بین مبلمان و دکوراسیون و لوازم جانبی اکسسوریهای بکار برده شده به دست می آید.

در سبک طراحی داخلی کلاسیک پالت رنگی مورد استفاده الهام گرفته از طبیعت میباشد که باعث ایجاد آرامش دوچندان در فضا میباشد از جمله رنگهایی مانند: زیتونی،قرمز،هلویی،بژ،کرم،خاکستری،طلایی و نقره ای میباشند.

متریالهای مورد استفاده در سبک کلاسیک میتواند شامل اچ دی اف،موکت،سنگهای کار شده و ساده،شیشه های قطور،لوسترهای کریستال،پارکتهایی از جنس چوب طبیعی که همگی حسی آشنا را به ناظر دکوراسیون منتقل میکنند چرا که در این سبک تاکید زیادی بر خطوط و وسایل منحنی شکل گذاشته میشود.

یکی از شاخصه های چشمگیر دیگر بناهایی با آرایش به سبک کلاسیک ستونهای بلند در نمای ورودی و سقفهای بلند است که در نتیجه احساس عظمت و شکوه را القا میکند. انتخاب رنگ و نور مناسب در طراحی به سبک کلاسیک نقش اساسی برای هر چه بهتر دیده شدن متریالهای به کار رفته را ایفا میکند.

سبک طراحی کلاسیک چه ویژگی هایی دارد؟

سبک طراحی کلاسیک کاربرد ویژه ای در طراحی دکوراسیون داخلی دارد. این سبک هیچ وقت قدیمی نمی شود. این سبک برای افرادی که به وسایل تجملاتی علاقه دارند مناسب می باشد. مهم ترین موضوع در این سبک تقارن است. بی نظمی در سبک کلاسیک جایگاهی ندارد. توجه به جزئیات و ظرافت در طراحی از اصول این سبک می باشد. برای تزئین دیوارها از کاغذهای دیواری استفاده می شود. در ظریف کاری های چوبی از چوب های گرانبها استفاده می شود. سبک طراحی کلاسیک مربوط به یونان و روم باستان می باشد و از آنجا الهام گرفته شده است.

ویژگی های سبک کلاسیک

اتاق خواب به سبک طراحی کلاسیک

سبک طراحی کلاسیک در طراحی اتاق خواب نگاه ویژه ای به وسایل لوکس و گران قیمت دارد. رنگ های کرم، قهوه ای و طلایی در این سبک بسیار کاربردی است. تخت خواب های منبت کاری بسیار گران قیمت در این سبک استفاده می شود. بهترین انتخاب برای پرده اتاق خواب معمولا پرده های پرنقش می باشد. فرش هایی که در سبک طراحی کلاسیک استفاده می شود معمولا نقش های طبیعی دارند. تخت خواب در این سبک نباید روبروی درب اتاق باشد و از آینه های بزرگ در این اتاق ها استفاده می شود اصولا از رنگ های گرم بیشتر در این سبک بهره می برند. استفاده از کفپوش پارکت می تواند انتخاب مناسبی در این سبک باشد.

اتاق خواب کلاسیک

طراحی آشپزخانه :قلب خانه در سبک کلاسیک

در طراحی آشپزخانه به سبک کلاسیک هم از رنگ های روشن و هم رنگ های تیره استفاده می شود. ستون های گچ بری شده و کنده کاری در این آشپزخانه ها به چشم می خورد. استفاده از کابینت های لوکس و گران قیمت که عموما از جنس چوب هستند بسیار کاربردی می باشد. دستگیره های پرکار و زیبای کابینت ها می تواند تاثیر آن را دو چندان کند. می توان در سبک طراحی کلاسیک هم از طراحی جزیره ای و هم سنتی استفاده نمود. عموما افراد مرفه جامعه از این سبک در طراحی دکوراسیون آشپزخانه خود استفاده می کنند.

هر آنچه که در رابطه با دکوراسیون داخلی آشپزخانه کلاسیک باید بدانید.

آشپزخانه کلاسیک و زیبا

طراحی هال و پذیرایی در سبک طراحی کلاسیک

در این سبک از وسایل تزئینی به رنگ های طلایی و نقره ای و یا شیشه ای استفاده می شود. مبل های سلطنتی و استیل از جایگاه ویژه ای در این سبک برخوردارند. فرش ها و پرده های لوکس و گران قیمت و لوسترهای چشم نواز در این سبک بسیار دیده می شود. میز ناهار خوری نیز ترجیحا هم جنس و هم رنگ با مبلمان انتخاب می شود و در جایی متناسب قرار می گیرد. یک فرش ایرانی با نقش های ریز می تواند طراحی شما را کامل و زیبا کند. استفاده از اشیاء قدیمی می تواند طراحی شما را کامل و زیبا کند مثلا یک گرامافون یا یک تلفن قدیمی می تواند طراحی شما را کامل کند.

بهترین طراحی های دکوراسیون داخلی آشپزخانه مدرن را مشاهده کنید.

پذیرایی شیک در سبک کلاسیک

گروه طراحی DL مجری پیاده سازی جدیدترین سبک دکوراسیون داخلی در خانه ، محیط کار ، باغ و ویلا بوده و با تیم فنی متخصص آماده بازسازی و تغییر دکوراسیون محیط شما به بهترین شکل می باشد . بهترین سبک طراحی را با ما تجربه کنید.

جهت مشاوره رایگان و دریافت نمونه کار محصولات از طریق شماره 02188216159 با کارشناسان ما در تماس باشید.

آنلاین از ما مشاوره رایگان بگیرید