گالری ما

اطلاعات تماس

هدف از این مطلب این است که به شما در انتخاب بهترین مدل فرش آشپزخانه مدرن کمک کنیم. آشپزخانه از قسمت های بسیار حیاتی یک خانه محسوب می شود که در امر دکوراسیون داخلی هم بسیار اهمیت دارد. در یک آشپزخانه مدرن با دقت به جزئیات زیباشناسی توجه شده است.  

در انتخاب بهترین مدل فرش برای آشپزخانه مدرن با دقت و وسواس همراه به خرج دهید، زیرا فضای آشپزخانه تأثیر چشمگیری در زیبایی کل محیط خانه دارد. بعضی از افراد ترجیح می دهند در آشپزخانه به هیچ وجه فرش پهن نکنند زیرا این کار به نظرشان قدیمی می رسد اما باید به شما بگوییم که با انتخاب یک فرش آشپزخانه مدرن که در طرح های بسیار جذاب و منحصر به فرد در بازار موجود است، می توانید فضای آشپزخانه ای شیک و خاص داشته باشید.

فرش آشپزخانه مدرن مدل home
فرش آشپزخانه مدرن مدل home

نکات مهم در انتخاب فرش آشپزخانه مدرن

  • آشپزخانه، محیط پر رفت و آمدی است و فرشی که در این فضا پهن می کنید باید در برابر رطوبت و پا خوردگی مقاوم باشد.
  • فرش های دستباف برای این مکان مناسب نیست زیرا بیش از حد قیمت گران دارند  و ممکن است بر اثر رفت و آمد زیاد زودتر خراب شود.  جنس و کیفیت فرش آشپزخانه مدرن از اهمیت بسیاری برخوردار است. زیرا چنانچه کیفیت فرش مطلوب نباشد پس از مدتی رنگ آن کدر خواهد شد.
  • اندازه فرش آشپزخانه مدرن را با توجه به مساحت کل آشپزخانه تعیین نمایید، لازم نیست فرش مورد نظر کل فضای آشپزخانه را اشغال کند. کافی است که فقط بخشی از آشپزخانه به ویژه قسمتی که میز ناهارخوری قرار دارد را بپوشاند. بهتر است فرش کاملاً زیر میز قرار بگیرد و کمی از آن بزرگتر باشد.

جدیدترین مدل های پرده آشپزخانه مدرن

  • تا حد امکان در انتخاب فرش آشپزخانه از رنگ های روشن پرهیز کنید زیرا زود لک می گیرد یا اگر زمینه فرش انتخابی شما روشن است بهتر است با طرح های فانتزی شلوغ پر شده باشد.
  • فرش آشپزخانه مدرن در اشکال هندسی متفاوت مثل دایره یا مثلث در بازار موجود است که هر فرد با توجه به دکور کلی خانه و آشپزخانه می تواند یکی از این مدل ها را انتخاب کند.
  • انتخاب گلیم فرش هایی که تلفیق سنتی و مدرن است می تواند یک گزینه مناسب برای پوشاندن فضای آشپزخانه مدرن باشد.

بهترین فرش آشپزخانه مدرن

شما با در نظر گرفتن اندازه و شکل طراحی آشپزخانه خود باید فرش مناسب برای آن انتخاب کنید. اگر آشپزخانه بزرگی دارید انتخاب فرش در اشکال مربع و مستطیل در رنگ های گرم می تواند مناسب باشد.

همچنین جنس و رنگ کفپوش آشپزخانه که از سرامیک، پارکت، موزاییک و … است در انتخاب رنگ و مدل فرش آشپزخانه تاثیر دارد. در نظر گرفتن نور محیط هم می تواند یکی دیگر از نکات انتخاب فرش باشد . چرا که در آشپزخانه هایی که پنجره ندارند و فقط از نور چراغ برای روشن کردن محیط استفاده می شود ، انتخاب فرش تیره کار اشتباهی است. اما در آشپزخانه هایی که پنجره دارند بسته به دیزاین آشپزخانه باید فرش مناسب را انتخاب کرد.

فرش آشپزخانه مدرن طرح گل
فرش آشپزخانه مدرن طرح گل
فرش آشپزخانه طرح لوازم آشپزخانه
فرش آشپزخانه طرح لوازم آشپزخانه

معرفی مدل های 2021 کابینت آشپزخانه مدرن

از کجا بهترین مدل فرش برای آشپزخانه مدرن را خریداری کنیم؟

بهترین فروشگاه ها برای خرید فرش آشپزخانه مدرن فروشگاه های مخصوص عرضه محصولات دکوراسیون داخلی است که زیر نظر متخصصان طراحی و معماری داخلی اداره می شود. در یک فروشگاه دکوراسیون داخلی حرفه ای کارشناسان با علم و دانش در این زمینه می توانند به صورت تخصصی شما را راهنمایی کنند.

گروه طراحی دکوراسیون DL با سالها فعالیت در زمینه دکوراسیون داخلی خانه به خصوص آشپزخانه، با ارائه بهترین و به روزترین سبک های دکوراسیون داخلی آماده طراحی صفر تا صد قسمت های مختلف خانه و محیط کار شماست . همچنین تیم ما در زمینه بازسازی دکوراسیون منازل و خانه های قدیمی نیز فعالیت چشمگیری داشته و در این زمینه نیز نمونه کارهای بسیار موفقی قابل ارائه داریم. 

فرش آشپزخانه مدرن نارنجی
فرش آشپزخانه مدرن نارنجی

شما میتوانید برای طراحی و یا بازسازی دکوراسیون خانه خود با پشتیبانان گروه طراحی DL تماس برقرار نمایید.

سخن پایانی

در این مطلب تا حدی دانستید که چگونه بهترین فرش آشپزخانه مدرن را انتخاب کنید. گروه معتبر و متخصص طراحی و معماری DL انواع محصولات مدرن و امروزی دکوراسیون داخلی را عرضه می کند. شما می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید و در مورد بهترین سبک دکوراسیون برای منزلتان به صورت رایگان از ما مشاوره بگیرید. پس هر چه زودتر دست به کار شوید و زیبایی خانه خود را چند برابر کنید.

فرش آشپزخانه مدل فلفل
فرش آشپزخانه مدل فلفل
آنلاین از ما مشاوره رایگان بگیرید