گالری ما

اطلاعات تماس

فرض کنید اگر خورشید وجود نداشت چه بر سر زمین می آمد؟ نور روح بخش فضا است واگر وجود نداشته باشد هرچقدر هم در محیطی وسایل لوکس و مدرن بچینیم زیبایی نخواهد داشت و جلوه هرچیزی به وسیله نور خودش را نمایان می سازد.
با انتخاب لوسترهای مناسب فضای خود ،به محیط جلوه ببخشید .
یکی از مهم ترین فضاهای خانه نیز آشپزخانه می باشد مخصوصا برای خانم ها که قلب خانه را آشپزخانه می دانند پس با انتخاب لوسترهای مدرن و نورپردازی مناسب از قلب خانه خود غافل نشوید .
در این مقاله به معرفی المان های انتخاب لوستر و بهترین مدل های مدرن لوسترهای آشپزخانه می پردازیم
 

برای مطالعه بیشتر برای دکوراسیون داخلی آشپزخانه به مقاله موجود در سایت ما مراجعه کنید

لوستر نیم دایره ای

برای انتخاب لوستر آشپزخانه به چه نکاتی دقت کنیم؟

با انتخاب لوسترهای مدرن مناسب علاوه بر اعمال نورپردازی زیبا که فضا را دلنشین تر می کند باید به این نکته نیز توجه کرد که نور لازم را تامین کند تا باعث خستگی چشم و دلگیری فضا نشود در این قسمت یکسری عوامل که برای انتخاب لوستر آشپزخانه مدرن اهمیت دارد را بررسی می کنیم .

  1. ارتفاع سقف :این عامل فاکتور بسیار مهمی در انتخاب لوستر است.شما باید قبل از هرچیز قبل از خرید لوستر به ارتفاع سقف توجه کنید به طور مثال اگر ارتفاع سقف کم باشد و لوستر انتخابی شما بسیار بزرگ باشد نه تنها لوستر زیبایی خود را در فظا نشان نمی دهد بلکه آشپزخانه تان را بسیار دلگیر و کوچک نشان می دهد بنابراین بهتر است در آشپزخانه ها با سقف کوتاه از لوستر آشپزخانه کوچک استفاده کنید .
  2. ابعاد لوستر : ابتدا ابعاد فضایی که می خواهید برای آن لوستر تهیه کنید را در نظر بگیرید و سپس در انتخاب لوستر به ابعاد آن توجه کنید .لوسترهای آویز با ارتفاع های زیاد خود برای آشپزخانه های کوچک با سقف کوتاه مناسب نیستند و بهتر است از لوسترهایی مدل سقفی که ابعاد کوچکتری هم دارند استفاده کنید .به طور کلی بهتر است در آشپزخانه های کوچک ، از لوسترهایی استفاده کنید که شاخه و چراغ های کمتری دارد.
  3. مدل لوستر: بعد از بررسی ارتفاع وابعاد آشپزخانه حال مدل لوستر آشپزخانه مدرن خود را با توجه به سبک چیدمان و طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه مدرن خود انتخاب کنید .سلیقه شخصی نیز در این انتخاب بسیار مهم است و می تواند انتخاب های متنوعی را برایتان به وجود بیاورد حال برای بررسی انواع مدل های لوستر آشپزخانه همراه ما باشید.
در تصاویر زیر لوستر آشپزخانه مدرن به دلیل اینکه میز ناهارخوری در آشپزخانه قرار دارد در بالای میز نصب شده است که می توانید با کم یا زیاد کردن ارتفاع لوسترها کنترل نور در آشپزخانه را در دست بگیرید
 
لوستر دایره ای
 
لوسترهای چوبی یا فلزی ساده برای آشپزخانه مدرن گزینه ی خوبی است هرچه شاخه ها و لامپ های مورد استفاده در لوستر کمتر باشد انتخاب شما با فضا متناسب تر می شود

اگر دوست دارید دکوراسیون آشپزخانه تان به همراه وسایل آن مثل کابینت ها بیشتر از لوستر آشپزخانه تان در معرض توجه باشد باید به ترکیب متریال و مصالح به کار رفته در طراحی و ساخت لوستر توجه بیشتری کنید اگر برای ترکیب مواد و مصالح لوستر انتخاب درستی کنید لوستر شما علاوه بر اینکه زیبایی و نورانی بودن خود را حفظ می کند بلکه نسبت به بقیه ی المان و عناصرهای فضا برتری زیادی نخواهد داشت و مرکز توجه در آشپزخانه نخواهد شد و دید آنها را کم نمی کند .

در آشپزخانه هایی که دکوراسیون آنها شامل طرح های مختلفی برای تزیین است انتخاب کردن مدل لوسترهای مدرن تک رنگ با یک ماده اولیه می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد .مدل های لوسترهای مدرن در شکل های هندسی مختلفی از جمله مربع ، دایره ،مستطیل و دیگر فرم ها تولید می شوند و این تنوع مدل به شما این امکان را می دهد که متناسب با دکوراسیون فضا شکل و فرم لوستر را انتخاب کنید که در ادامه تصاویر این مدل لوسترهای آشپزخانه مدرن را قرار دادیم.

 
برای آشنایی با دکوراسیون داخلی آشپزخانه مینیمال مقاله مربوط به آن را در سایت ما مطالعه کنید.
لوستر پنجره ای

بهترین فضا برای نصب لوستر در آشپزخانه

اگر آشپزخانه شما به اندازه کافی بزرگ است ، برای نصب لوستر قدرت انتخاب بهتر و راحت تری دارید :

نصب لوستر در نقطه کانونی سقف آشپزخانه 

نصب لوستر بالای جزیره

نصب لوستر بالای میز نهارخوری

همان گونه که می دانید، در فضای آپارتمان های امروزی  نسبت به گذشته عموما سقف فضاها کوتاه تر می باشد. در آشپزخانه باید هم سهولت حرکت و رفت و آمد و هم نورپردازی کارآمد را در نظر داشته باشید و بر اساس آن وسایل و تزئینات آشپزخانه را در آن فضا قرار داد. لوستر آشپزخانه اگر در بالاترین ارتفاع قرار بگیرد، برای تامین نور فضاهایی چون میز آشپزخانه کارایی چندانی نخواهد داشت و اگر بسیار پایین باشد نیز ممکن است در حرکت مشکل ایجاد کند. بنابراین انتخاب یک لوستر مناسب که دقیقا با ارتفاع سقف هماهنگی داشته باشد، از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

این مطلب ب نقل از سایت مهر و ماه می باشد . 

 

 

لوستر اشپزخانه مدرن
آنلاین از ما مشاوره رایگان بگیرید