گالری ما

اطلاعات تماس

سبک طراحی کلاسیک

سبک طراحی کلاسیک

شاخصه اصلی سبک طراحی کلاسیک ایجاد یک فضای سلطنتی و اشرافی در خانه میباشد که همیشه طرفداران خود را دارد و به روز است. ویژگیهای بنیادی این سبک نه تنها تقارن و نظم آن بلکه ظرافت و دقت زیاد آن میباشد.

در این سبک با در نظر گرفتن یک نقطه کانونی در مرکز اتاق و چیدمان مابقی المان ها اطراف این کانون یک فضای منسجم و منظم تولید خواهد شد.قانون اصلی این سبک طراحی حذف دو گانگی است که این اصل با متناسب کردن هماهنگی بین مبلمان و دکوراسیون و لوازم جانبی اکسسوریهای بکار برده شده به دست می آید.

در سبک طراحی داخلی کلاسیک پالت رنگی مورد استفاده الهام گرفته از طبیعت میباشد که باعث ایجاد آرامش دوچندان در فضا میباشد از جمله رنگهایی مانند: زیتونی،قرمز،هلویی،بژ،کرم،خاکستری،طلایی و نقره ای میباشند.

متریالهای مورد استفاده در سبک کلاسیک میتواند شامل اچ دی اف،موکت،سنگهای کار شده و ساده،شیشه های قطور،لوسترهای کریستال،پارکتهایی از جنس چوب طبیعی که همگی حسی آشنا را به ناظر دکوراسیون منتقل میکنند چرا که در این سبک تاکید زیادی بر خطوط و وسایل منحنی شکل گذاشته میشود.

یکی از شاخصه های چشمگیر دیگر بناهایی با آرایش به سبک کلاسیک ستونهای بلند در نمای ورودی و سقفهای بلند است که در نتیجه احساس عظمت و شکوه را القا میکند. انتخاب رنگ و نور مناسب در طراحی به سبک کلاسیک نقش اساسی برای هر چه بهتر دیده شدن متریالهای به کار رفته را ایفا میکند.

DLGroupDesign

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آنلاین از ما مشاوره رایگان بگیرید