گالری ما

اطلاعات تماس

بزرگترین بخش خانه که در مرکز دید و توجه همه افراد چه افراد خانواده و چه افراد غریبه قرار دارد، هال و پذیرایی هر خانه ای میباشد که دکوراسیون و چیدمان آن نشان دهنده سلیقه فرد و باعث ایجاد حس نشاط و شادی در بین اعضای خانواده می شود . 

برای اینکه بتوانید حس صمیمیت را بین اعضای خانواده بیشتر کنید باید بهترین چیدمان را بنابر وسایل و بودجه ای که دارید انجام دهید. گروه طراحی dl با سالها تجربه در زمینه چیدمان و دکوراسیون داخلی قسمت های مختلف خانه سعی در اجرای بهترین طراحی مطابق با استاندارد چیدمان بین المللی و سلیقه شما عزیزان دارد.

این گروه در طراحی دکوراسیون آشپزخانه تبحر خاصی داشته و با ایده های متفاوت و منحصر به فردی توانایی جذب نظر هر بیننده ای را دارد. در ادامه بخشی از نمونه کارهای گروه طراحی dl برای دکوراسیون داخلی هال و پذیرایی را برایتان نشان داده ایم و همچنین پیشنهاد میکنیم برای جذاب تر کردن محیط آشپزخانه و استفاده بهینه از تمام وسایل مطالب زیر را مطالعه نمایید. 

نمونه کارهای طراحی دکوراسیون هال و پذیرایی گروه طراحی dl

در صورتی که هر کدام از طرح های فوق مورد پسند مشتری باشد، گروه طراحی DL توانایی طراحی آنها به بهترین نحو ممکن را دارد. همچنین برای مشاهده و ارسال سایر نمونه های طراحی دکوراسیون انجام شده در این مجموعه از طریق شماره تماس های 02188216159 و 02186051933 با کارشناسان ما در تماس باشید.

آنلاین از ما مشاوره رایگان بگیرید