گالری ما

اطلاعات تماس

اتاق تی وی

جدیدترین مدل های طراحی اتاق تلویزیون (tv room)

معماران به طراحی اتاق تلویزیون اهمیت بسیار زیادی می دهند زیرا دکوراسیون این فضا موجب زیباتر شدن محیط داخلی خانه می شود. اتاق تلویزیون باید با هوشمندی بالا طراحی شود، طراحان دکوراسیون برای چیدمان  اتاق تلویزیون به سایر لوازم خانه نیز توجه می کنند زیرا ایجاد نظم و ارتباط بین رنگ ها موجب جذابیت بیشتر محیط خواهد شد.

 معماران به طراحی اتاق تلویزیون اهمیت بسیار زیادی می دهند زیرا دکوراسیون این فضا موجب زیباتر شدن محیط داخلی خانه می شود. اتاق تلویزیون باید با هوشمندی بالا طراحی شود، طراحان دکوراسیون برای چیدمان  اتاق تلویزیون به سایر لوازم خانه نیز توجه می کنند زیرا ایجاد نظم و ارتباط بین رنگ ها موجب جذابیت بیشتر محیط خواهد شد. علاوه بر این انتخاب درست رنگ و طرح اتاق تلویزیون بر روی مخاطب نیز تاثیر مثبت بسیار زیادی خواهد داشت.

امروزه بیشتر خانه های مدرن و شیک طراحی اتاق تلویزیون ویژه و منحصر به فرد دارند، برخلاف گذشته دیگر تلویزیون را در وسط پذیرایی قرار داده نمی شود بلکه بیشتر افراد محیط های کنج و گوشه خانه را برای تلویزیون در نظر می گیرند، افرادی که می خواهند فضای داخلی خانه خود را به سبک مدرن نزدیک تر کنند باید به فکر طراحی اتاق تلویزیون باشند با انتخاب طرحی زیبا و شیک می توانید فضای داخلی خانه خود را متحول کنید.

دکوراسیون اتاق تی وی
دکوراسیون اتاق تلویزیون

مطالبی در مورد طراحی اتاق تلویزیون

اگر به دنبال انتخاب یک سبک مناسب برای طراحی اتاق تلویزیون هستید، باید به نکات بسیار زیادی توجه کنید، شما به راحتی می توانید با در نظر گرفتن ابعاد منزل خود بهترین و ایده آل ترین اتاق تلویزیون را داشته باشید، گاه تنها با یک انتخاب هوشمند می توان زیبایی یک محیط را چند برابر کرد. برای داشتن یک انتخاب خوب پیرامون محیط خانه خود را در نظر بگیرید و حتما از روانشناسی رنگ ها استفاده کنید.

هنگام انتخاب طرح مناسب برای اتاق تلویزیون، سایر دکوراسیون منزل خود را نیز در نظر بگیرید برای مثال برای منزلی که بیشتر لوازم آن سنتی است نمی توان اتاق تلویزیون سلطنتی و پر زرق و برق طراحی کرد زیرا این کار باعث به وجود آمدن یک تضاد نامطلوب در خانه می شود. مدل مبلمان و سایر اکسسوری های منزل شما تاثیر بسیار چشمگیری در انتخاب طراحی اتاق تلویزیون دارد.

جدید ترین نمونه کار های سبک طراحی روستیک

دکور اتاق تلویزیون
دکوراسیون اتاق تی وی

فضای یک خانه باید نورپردازی مناسب داشته باشد ،نورپردازی مناسب موجب زیبا و بزرگ تر دیده شدن خانه شما خواهد شد این موضوع بسیار مهم است و نباید از اهمیت آن چشم پوشی کرد. برای مثال تصور کنید که از پشت ویترین مجذوب لباسی شده اید و آن را خریداری کردید اما بعد از خرید و بازگشت به خانه تازه متوجه ایرادات لباس شده اید، دلیل این اتفاق نورپردازی مناسب ویترین است که باعث شده است شما عاشق آن لباس شوید بنابراین شما نیز می توانید از نورپردازی مناسب برای زیباتر دیده شدن اتاق تلویزیون خود استفاده نمایید.

مدرن ترین مدل های سبک طراحی مینیمال

انتخاب بهترین مکان برای اتاق تلویزیون

موضوع چالش برانگیز دیگر، انتخاب فضای مناسب برای طراحی یک اتاق تلویزیون ویژه و مناسب است، مسلماً یافتن چنین مکانی مخصوصاً اگر فضای خانه شما کوچک است مشکل می باشد. اما نگران نباشید، برطرف کردن این مشکل یک ترفند خاص دارد که به شما جهت یافتن بهترین مکان برای اتاق تلویزیون کمک شایانی خواهد کرد. انتخاب یک طرح مناسب برای دیوار پشت تلویزیون کار چندان سخت و هزینه بری نیست به همین دلیل همه افراد می توانند با انتخاب ایده های جذاب خانه خود را قشنگ تر سازند.

سعی کنید برای انتخاب مکان تلویزیون ابتدا جایگاه وسایل گرمایشی و یا درب ورودی را در نظر بگیرید زیرا بهتر است محیط اتاق تلویزیون به دور از این بخش ها باشد، سعی کنید یک دیوار خالی مناسب برای طراحی اتاق تلویزیون انتخاب نمایید، این دیوار سفید و ساده قرار است با انتخاب یک طرح مناسب زیبا و جذاب شود و نظر دیگران را به خود جلب کند.

سلیقه افراد در طراحی اتاق تلویزیون بسیار تاثیر گذار است، برخی از افراد تمایل دارند حتماً در وسط پذیرایی جایگاهی برای تلویزیون در نظر بگیرند و برخی دیگر بیشتر تمایل دارند تا کنج پذیرایی را برای این منظور انتخاب نمایند، هر دو این بخش ها می توانند انتخاب مناسبی باشند با این حال در حال حاضر بیشتر کنج و گوشه خانه برای این انتخاب مناسب تر است.

نمونه بهترین دکوراسیون اتاق تی وی
طراحی اتاق تلویزیون

یک کاغذ دیواری جذاب و مدرن می تواند بهترین انتخاب برای دیوار پشت تلویزیون باشد، شما با انتخاب یک کاغذ دیواری ایده آل می توانید حسن سلیقه خود را به اطرافیانتان نشان دهید، امروزه انواع مدل های کاغذ دیواری در بازار موجود است. با این حال انتخاب طرح های ساده با رنگ های مناسب انتخاب درست تری است زیرا کاغذ دیواری های شلوغ در ابتدا زیبایی بسیار فوق العاده ای دارند ولی به مرور زمان تکراری می شوند و از چشم می افتند به همین منظور به شما توصیه می کنیم تا از انتخاب طرح های شلوغ اجتناب کنید.

کاغذ دیواری های سه بعدی نیز جزء جدیدترین مدل های کاغذ دیواری است که شما می توانید کاغذ دیواری مورد نیاز خود را از بین هزاران مدل کاغذ دیواری ایرانی و یا خارجی انتخاب نمایید، کاغذ دیواری های سه بعدی یکی از جذاب ترین انتخاب ها برای طراحی اتاق تلویزیون است، نوع طرح و همچنین رنگ کاغذ دیواری باید با حساسیت بیشتری انتخاب شود زیرا باید با سایر قسمت های خانه هم خوانی داشته باشد در غیر این صورت جذابیت چندان زیادی نخواهد داشت.

آنلاین از ما مشاوره رایگان بگیرید