گالری ما

اطلاعات تماس

جزیره آشپزخانه

زیباترین مدل های جزیره آشپزخانه 2022 کدامند؟

در دنیای اینترنتی امروزی، به راحتی می توانید زیباترین مدل های جزیره آشپزخانه 2022 را ببینید و از بین انواع متفاوت آن (متحرک و یا ثابت)، یکی از زیباترین های آن را انتخاب کنید.

بدون شک تا کنون بارها و بارها نام جزیره را شنیده اید و به خوبی می دانید که جزیره مکانی است که کاملا از خشکی های دیگر مجزا است. جزیره آشپزخانه نیز دقیقا همان گونه طراحی و نصب می شود.

جزیره آشپزخانه، یک پیشخوان کاملا مجزا و مستقل از دیگر قسمت ها و کابینت های یک آشپزخانه است و هیچ گونه اتصالی با دیوارها ندارد. اکثر جزیره ها در وسط آشپزخانه قرار می گیرند، اما همیشه هم این گونه نیست. موقعیت قرار گرفتن جزیره آشپزخانه بسیار متفاوت و متنوع است. به طور کلی این پیشخوان، آشپزخانه را از پذیرایی جدا می سازد. اما همیشه هم این گونه نیست؛ زیرا گاهی آشپزخانه مشرف به پذیرایی نیست و ممکن است جزیره در هر جای آشپزخانه قرار بگیرد.

زیباترین مدل های جزیره آشپزخانه 2022 کدامند:

  •   جزیره آشپزخانه شیک، مدرن و لاکچری:

این نوع جزیره به گونه ای طراحی می شود که سینک و اجاق گاز بر روی آن نصب می شود. پیداست که دکوراسیون آشپزخانه، بسیار مدرن و زیبا خواهد بود. از جزیره آشپزخانه مدرن می توان به عنوان میز غذاخوری و از فضای زیر آن به عنوان یک بوفه و یا کابینت های کاربردی استفاده کرد.

  •   جزیره های آشپزخانه کلاسیک:

این نوع جزیره آشپزخانه، خبر خوبی است برای کسانی که آشپزخانه ای کلاسیک دارند. زیرا به راحتی، در هر موقعیتی قابل نصب و اجراست و می توان از مزایایی چون؛ به عنوان میز ناهار خوری، کابینت و یا افزایش زیبایی دکوراسیون آشپزخانه بهره برد.

  •   جزیره های کابینت دار: این نوع جزیره ها بسیار جادار، کاربردی و زیبا هستند.
  •    جزیره های بدون کابینت: این نوع جزیره تنها یک میز ناهارخوری خواهد بود و یا گاهی فقط با اضافه کردن چند کشو، زیبایی آن  بیشتر می شود.
جزیره آشپزخانه مدرن

خاص ترین و به روز ترین جزیره های آشپزخانه:

  •   جزیره متحرک: این نوع جزیره پایه دار و یا چرخدار است و بیشتر مناسب آشپزخانه هایی است که فضای کمتری دارند. یکی از به روزترین، جدیدترین و زیباترین مدل های جزیره آشپزخانه 2022 می باشد. به دلیل متحرک بودن و قابلیت جابجایی، انعطاف پذیری و استفاده راحت تر از فضا را افزایش می دهند.
  •   جزیره های کاملا خلاقانه: از فضای زیر چنین جزیره هایی می توان به عنوان آکواریوم و یا هر کاربرد خلاقانه ی دیگری استفاده کرد.
  •   یکی از زیباترین مدل های جزیره آشپزخانه 2022، جزیره های گرد، نیم دایره و یا هلالی شکل هستند. این نوع جزیره ها، بسیار زیبا، جذاب، با فضای کافی و امکان ذخیره سازی کافی  هستند؛ اما انحناهای اطراف آنها متفاوت و غیر یکسان است و نمی توان از تمامی قسمت ها به طور برابر و یکسان استفاده کرد.

جزیره آشپزخانه گرد، مخصوص دکوراسیون های مدرن است و حس حرکت و پویایی در محیط را افزایش می دهد. اما جزیره آشپزخانه هلالی می تواند جذابیت آشپزخانه را بیشتر ساخته و توجه همه را به خود جلب کند. خوشبختانه جزیره آشپزخانه هلالی را نمی توان به آشپزخانه ی خاصی محدود ساخت.

  •   جزیره آشپزخانه با طراحی یو شکل، یکی دیگر از زیباترین مدل های جزیره آشپزخانه 2022 است. چنین جزیره ای مناسب آشپزخانه های بزرگ است و فضا و مکان زیادی را ایجاد می کند. جزیره U شکل زیبایی و بهره وری فضا را ارتقا می دهد.
  •   جزیره L شکل: همان طور که از نام آن پیداست به صورت ال طراحی می شود. بسیار زیبا، جادار و به صورت طولی قرار می گیرد. این نوع جزیره یکی از پرطرفدارترین و زیباترین مدل های جزیره آشپزخانه 2022 به شمار می آید و از دوقسمت که به صورت T در کنار هم قرار می گیرند، تشکیل می شود.

از مزایای این نوع جزیره می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. فضای آشپزخانه را بزرگتر می سازد.
  2. بهترین و بالاترین بهره وری از فضا.
  3. فضا را به دوقسمت کاربردی تقسیم می کند.
  4. هم مکان مناسبی برای صرف غذاست و هم مکان مناسبی برای نصب گاز و سینک بر روی آن.

      جزیره هایی به شکل مستطیل که بسیار کاربردی، مدرن و خاص هستند.  جزیره آشپزخانه مستطیلی گزینه ی مناسبی برای خانه های بزرگ است. امکان نصب اجاق گاز، سینک و دیگر تجهیزات مانند کابینت را دارد است. شلوغی و به هم ریختگی فضای آشپزخانه را کم می کند و به راحتی می توان رنگ و طرح آن را با دکوراسیون داخلی هماهنگ کرد.

  •   جزیره ی منحنی شکل، یکی دیگر از جدیدترین و زیباترین مدل های جزیره آشپزخانه 2022 است. بسیار زیبا، خاص و مدرن است.

مزایای استفاده از انواع جزیره های آشپزخانه چیست:

  •   زیبایی آشپزخانه و دکوراسیون را چند برابر و خیره کننده می سازد.
  •   ایجاد جای بیشتر و فضای بیشتر در محیط آشپزخانه.
  •   امکان نصب گاز و یا سینک بر روی جزیره آشپزخانه.
  •   امکان تبدیل جزیره به یک میز ناهار خوری و لاکچری.
  •   امکان نصب کابینت در زیر جزیره.
  •   تمیز و مرتب بودن آشپزخانه.
manager.a

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آنلاین از ما مشاوره رایگان بگیرید