گالری ما

اطلاعات تماس

م ترین نکات بازسازی آشپزخانه

مهم ترین نکات بازسازی آشپزخانه که هیچ طراحی به شما نمیگوید!!

امروزه بیش از هر زمان دیگری ، بازسازی آشپزخانه محبوبیت پیدا کرده است و از آنجایی که آشپزخانه نقطه کانونی و پر اهمیت خانه شمرده می شود بدین جهت اهمیت این موضوع چنیدین برابر می شود . در دکوراسیون داخلی آشپزخانه تنوع انتخابی شما بسیار بالا می باشد و به همین خاطر یکی از هیجان انگیز ترین بخش های دکوراسیون داخلی به شمار می رود .

ما در این مقاله قصد داریم به طور کامل مهم ترین نکات بازسازی اشپزخانه را یاد دهیم تا بتوانید با استفاده از این روش های ساده آشپزخانه قدیمی خود را به یک آشپزخانه مدرن و زیبا تبدیل کنید . پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید

اقدامات بسیار مهم در بازسازی آشپزخانه

تمامی افراد علاقه مند به داشتن آشپزخانه ای مدرن و شیک هستند بنابراین تغییر دکوراسیون و بازسازی آشپزخانه از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد . حال اگر نیاز به بازسازی آشپزخانه خود دارید در ادامه با ما همراه باشید تا با نکات قابل توجه بازسازی آشنا شوید

بازسازی آشپزخانه

تعویض رنگ دیوار ها

همانطور که می دانید بازسازی دکوراسیون خانه نقش بسزایی در افزایش قیمت خانه دارد . خلاقیت در بازسازی آشپزخانه بسیار مهم است چراکه سبب تمایز این بخش با سایر بخش های خانه می شود . از این جهت رنگ آمیزی دیوار ها که از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر زیبایی  آشپزخانه به شمار می رود ، نیاز به دقت و زمان کافی دارد تا بهترین نتیجه را داشته باشد . هم چنین با رنگ کردن دیوار ها ، آشپزخانه شما تغییر بزرگی خواهد کرد و جذابیت وسایل دیگر موجود در آن چندین برابر خواد شد .

بازسازی اشپزخانه

تعویض کف پوش آشپزخانه

امروزه بر خلاف گذشته ها کف پوش آشپزخانه نیازی به کندن کف و درآوردن کابینت ها نیست بلکه می‌توانید یکی از طرح‌ها و مدل‌های سرامیک یا کاشی متناسب با سلیقه و دکوراسیون آشپزخانه خود تهیه کنید و از چسب مخصوص کاشی برای چسباندن آنها استفاده کنید .

نصب کابینت های مدرن و جدید

از آنجایی که سبک و دکوراسیون مدرن طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کرده است ، می تواند انتخاب بسیار مناسبی حتی برای آشپزخانه های کوچک باشد . همانطور که می دانید کابینت ها بر زیبایی ظاهر آشپزخانه تاثیر گذار هستند و به همین دلیل انتخاب کابینت های مناسب با توجه به میزان فضای در دسترس و سلیقه افراد از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد . هم چنین انواع مختلفی از کابینت ها از نظر رنگ ، ابعاد  ، شکل ، قیمت و . . . در بازار عرضه می گردد که شما به راحتی می توانید با کمی دقت بهترین و مناسب ترین کابینت را برای آشپزخانه خود تهیه کنید .

توجه به نورپردازی فضا

ایده های مختلفی  در مورد نورپردازی فضا وجود دارد ک برخی از این ایده ها عبارت است از :

نورپردازی آشپزخانه

نورپردازی بالای سینک  زیر کابینت ها

نور پردازی داخل کشو های کابینت

نور پردازی بین کاشی کابینت ها

نور پردازی آشپزخانه باید متناسب با رنگ و طرح کابینت ها و دیوار ها صورت بگیرد و اگر نورپردازی به صورت اصولی و درست انجام شود ، بهترین و زیبترین جلوه را به آشپزخانه منتقل می کند .

بازسازی آشپزخانه مدرن و شیک

استفاده از دکوراتیو های مناسب

شما با استفاده از برخی وسایل ساده اما در عین حال شیک می توانید ظاهر آشپزخانه خود را بسیار خلاقانه تر کنید . استفاده از گلدان ، ظروف ، مجسمه و . .  . می تواند انتخاب مناسبی باشد . نصب استند یا شلف برای گلدان ها یکی دیگر از مواردی تاثیر گذار است که امروزه بسیار پر طرفدار و محبوب می باشد .

ایجاد فضایی برای نشستن

گاهی اوقات با قرار دادن میز ناهار خوری در آشپزخانه می توانید یک فضای خلاقانه ایجاد کنید . در برخی موارد دیگر نیز نصب جزیره در آشپزخانه هم برای نگهداری وسایل مناسب است و هم جایی برای نشستن دیگران ایجاد می کند . باید به این نکته اشاره کنم که نصب کردن جزیره برای آشپزخانه های کوچک انتخاب مناسبی نمی باشد و بهتر است در آشپزخانه های بزرگ تر مورد استفاده قرار بگیرد .

سخن پایانی

بازسازی آشپزخانه اگرچه ممکن است در نگاه نخست کاری دشوار و سخت به نظر برسد اما در نهایت کار با دیدن نتیجه مطلوب ، حتما خستگی را از تن شما خواهد زدود . همانطور که می دانید دکوراسیون داخلی آشپزخانه در روحیات افراد مخصوصا بانوان تاثیر گذار است پس بهتر است با توجه به بودجه و سلیقه خود بهترین و زیباترین آشپزخانه را برای خود ایجاد کنیم . در نهایت بابت وقت ارزشمندتان که صرف خواندن این مطلب کردید سپاسگزاریم .

manager.a

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آنلاین از ما مشاوره رایگان بگیرید