گالری ما

اطلاعات تماس

دکوراسیون اشپزخانه فرانسوی

معرفی دکوراسیون آشپزخانه لوکس به سبک فرانسوی

دکراسیون اشپزخانه فرانسوی

از زمان های گذشته تا به امروز یکی از محبوب ترین سبک های چیدمان برای بخش های مختلف خانه ، طراحی داخلی فرانسی می باشد . اگر از سبک فرانسوی برای طراحی داخلی بخش هایی مثل اتاق خواب ، پذیرایی و . .  استفاده کرده اید ، بهتر است چیدمان آشپزخانه منزل خود را نیز به صورت رانسوی انجام دهید . در ادامه ما درباره سبک فرانسوی و جزئیات آن اطلاعات مفیدی را با شما به اشتراکگذاشته ایم پس اگر علاقه مند به سبک فرانسوی هستید ، با ما همراه باشید :

طراحی دکوراسیون آشپزخانه فرانسوی

باید به این نکته اشاره کنم که آشپزخانه با سبک فرانسوی اغلب از فضای پذیرایی جدا نیستند و به صورت جزیره طراحی می شوند . هم چنین ظاهر آشپزخانه های فرانسوی بسیار شیک و لوکس می باشد و چشم هر بیننده ای را مجذوب خود می کند . اگر تمایل دارید تا طراحی داخلی آشپزخانه خود را به سبک فرانسوی انجام دهید ، بهتر است با اصول این سبک به طور کامل آشنا شوید .

دیزاین داخلی آشپزخانه به سبک فرانسوی

همانطور که می دانید یکی از مهم ترین اجزاء آشپزخانه کابینت ها هستند از این رو در سبک فرانسوی از کابینت های با کیفت چوبی استفاده می شود . هم چنین هنگام بازسازی آشپزخانه فرانسوی باید تغییراتی در کابیت ها هم ایجاد شود .  در این سبک آشپزخانه باید از اکسسوری مثل ظروف و وسایل آشپزخانه جهت تزئین استفاده کرد . استفاده کردن از قفسه های زیاد در فضای آشپزخانه از ویژگی های بارز این سبک دکوراسیون می باشد و برای چیدمان قفسه ها می توانید از ظروف کریستالی استفاده کنید تا زیبایی آن را چند برابر کند .  در فضای آشپزخانه سعی کنید از صندلی و میز با خطوط صاف استفاده کنید .

دکوراسیون فرانسوی

مهم ترین ویژگی های آشپزخانه با سبک دکوراسیون فرانسوی

استفاده از رنگ های روشن و پاستلی در فضای آشپزخانه

سقف آشپزخانه ها بسیار بلند می باشد .

استفاده از وسایل شیک و لاکچری

استفاده از رومیزی در آشپزخانه

استفاده از وسایل عتیقه و قدیمی در فضای آشپزخانه

استفاده از پارکت یا کاشی براق و با کیفیت

نور پردازی آشپزخانه به سبک فرانسوی باید چگونه باشد ؟

از انجایی که نورپردازی یکی از مهم ترین فاکتور های زیبایی آشپزخانه می باشد بدین جهت شما باید هنگام طراحی نورپردازی آشپزخانه دقت لازم را داشته باشید . برای طراحی نورپردازی این سبک محبوب می توانید از لوستر های کلاسیک و چراغ های استفاده کنید . هم  چنین اگر درب کابینت ها شیشه ای می باشد بهتر است اقدام به نورپردازی آنها بکنید . شیوه درست و مناسب نورپردازی به معنای استفاده بیش از حد از نور نمی باشد بلکه هدف اصلی تامین نور بخش هایی می باشد که به نور بیشتری نیاز دارند .

رنگ دیوار های آشپزخانه به سبک  فرانسوی

ویژگی بارز این سبک دکوراسین استفاده از رنگ های پاستلی و خاکستری می باشد . در حقیقت رنگ های پاستلی رنگ هایی هستند که به رنگ های خنثی بسیار نزدیک هستند .  از آنجایی که در سبک فرانسوی به ظرافت و زیبایی بسیار توجه می شود این رنگ ها می توانند بسیار خوب و مناسب باشند .

فضای نهار خوری آشپزخانه باید چگونه باشد ؟

فضای نهارخوری را می توان با یک میزگرد و صندلی های سنتی تزئین کرد . پارچه صندلی ها ترجیحا باید مخمل ، کتان و یا ابرشم گل برجسته باشد تا به خوبی بتواند حس و حال این سبک را به افراد منتقل نماید .

دکوراسیون اشپزخانه فرانسوی

بهترین انتخاب برای کف پوش آشپزخانه

لمینت ، پارکت ، گرانیت سرامیکی براق ، سنگ های صاف و صیقلی انتخاب مناسبی می باشد و روی این کف پش ها اصولا از قالیچه های کوچک با الگوی گیاهان استفاده می شود .

manager.a

نظرات (2)

  1. امیر
    فوریه 28, 2022

    سلام خسته نباشید … چه رنگی بیشتر در آشپزخانه با سبک فرانسوی استفاده می شود ؟

    • manager.a
      فوریه 28, 2022

      سلام ممنون از شما .. رنگ های پاستلی و روشن بهترین انتخاب برای سبک دکوراسیون فرانسوی هستند .

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آنلاین از ما مشاوره رایگان بگیرید