گالری ما

اطلاعات تماس

دکوراسیون چوبی و mdf منزل

معرفی دکوراسیون چوبی و mdf منزل

دکوراسیون چوبی در همه جای خانه نمایان است از قلب خانه شروع می ­شود و به سرویس بهداشتی­ ها ختم می­ شود. امروزه تنوع رنگ و طرح چوب و MDF زمینه ساخت متریال چوبی را فراهم کرده است. عمر طولانی و دوام بالای چوب، عامل استفاده متعدد انسان از چوب شده است که علاوه بر متریال در ساخت لوازم خانگی هم از چوب استفاده می­ شود.طراحی لوازم خانگی چوبی بسته به نوع سبک و سلیقه هر کشور متفاوت و متنوع است.

دکوراسیون چوبی و MDF آشپزخانه

آشپزخانه قلب خونه است و منشا گرمای خانه می ­باشد، از این رو دیزاین و طراحی آشپزخانه بسیار مهم و قابل توجه است. طراحی و استفاده از کابینت ­های چوبی و MDF در کنار لوازم فلزی، بسیار جلوه بخش آشپزخانه است و از طرفی دکوراسیون چوبی آشپزخانه را زیباتر می ­کند.

کابینت چوبی و MDF

امروزه کابینت­ های چوبی و MDF جایگزین کابینت­ های فلزی شده­ اند که در دو سبک مدرن و کلاسیک طراحی و اجرا می­ شوند. در حقیقت برای ساخت کابینت ­های چوبی، از چوب­ های افرا، گردو، بلوط و راش استفاده می­ کنند که زیبایی خاصی برای آشپزخانه به ارمغان می­ آورد. هزینه ساخت و اجرای کابینت­ های چوبی بالا است از این رو MDF با ظاهری مشابه چوب و با قیمتی پایین­ تر از چوب بیشتر مورد استقبال مردم قرار گرفته است؛ این در حالی است که کابینت ­های چوبی متقاضیان خاص خود را در سراسر دنیا دارد. از طرفی MDF با رنگ­ بندی متوع توانسته است حضور قوی ­تری در آشپزخانه­ های ایرانی داشته باشد.

• میز جزیره

میز جزیره از قسمت­ های اصلی آشپزخانه و مرکز خانه به حساب می­ آید که بسیار کاربردی است. میز جزیره از جنس کابینت بوده و می­ تواند چوبی یا MDF باشد در حالی که از کابینت ­ها و دیگر لوازم آشپزخانه جدا است و طراحی آن درست در وسط آشپزخانه است که با چندین منظور مختلف ساخته شده است. اصلی­ ترین کاربرد میز جزیره، میز غذاخوری آن است که با افزودن چند صندلی این قابلیت ایجاد می­ شود. بسیاری از طراحان و سازندگان میز جزیره، سینک ظرفشویی و یا اجاق گاز را بر روی میز طراحی و اجرا می­ کنند. برای طراحی پایه­ های میز جزیره، از منبت کاری استفاده می­ شود که زیبایی و شکوه میز جزیره را چندین برابر می­ کند؛ از طرفی بسیاری از طراحان خوش ذوق در کناره­ های میز جزیره، قسمت­ های دکوری طراحی می­ کنند تا با چیدمان اجسام و لوازم دکوری به زیبایی دکوراسیون چوبی افزون گردد.

مدرن ترین دکوراسیون آشپزخانه خطی با mdf

دکوراسیون داخلی آشپزخانه
دکوراسیون داخلی آشپزخانه

دکوراسیون چوبی و MDF داخلی

علاوه بر آشپزخانه، چیدمان و طراحی حال و پذیرایی اهمیت بالایی دارد. شیک ­ترین و خاص­ ترین متریال دکوراسیون داخلی، چوبی هستند که لوازم خانگی­ های زیادی از جنس چوب در بازار موجود است. از طرفی بخش ­های دیگر خانه قابلیت دیزاین چوبی دارند، برای مثال سرویس بهداشتی ­ها و اتاق خواب­ ها نیز قابلیت تزیین دارند.

رنگ بندی کابینت اشپزخانه
رنگ بندی کابینت آشپزخانه

دیوار پوش های چوبی

پوشش دیوارها یکی از آیتم­ های اصلی دکوراسیون داخلی به حساب می ­آید که جهت تزیین دیوارها به کار می­ رود. اکثر طراحان، استفاده از دیوار پوش ­های چوبی را به دلیل دوام بالا و ظاهر شیک ترجیح می­ دهند. تنوع دیوار پوش های چوبی از نظر رنگ و طرح بسیار بالا می ­باشد تا حدی که طراحان و مهندسین را به استفاده از دکوراسیون چوبی در همه جا مجاب کرده است. از دیوار پوش ­های چوبی در دکوراسیون و تزیینات داخل منزل اعم از آشپزخانه، حال و پذیرایی، اتاق خواب­ ها و حتی سرویس بهداشتی ­ها استفاده می­ شود. ساخت TV room یکی از شایع­ ترین دیوار پوش ­های خانگی است که در کنار چوب زیبایی دو چندانی دارد.

خاص ترین سبک طراحی مینیمال کابینت آشپزخانه

دیوار پوش چوبی منزل
دیوار پوش های چوبی منزل

کفپوش چوبی

کفپوش ­های چوبی با ابعاد و رنگ­ های طبیعی موجود در بازار از بهترین متریال ساخت کف ساختمان به حساب می­ آید. کفپوش ­های چوبی با ارائه رنگ­ های طبیعی توانسته همه سلیقه­ ها را به خود جذب کند و به عنوان جذاب­ ترین کفپوش به حساب بیاید. امروزه به کفپوش ­های چوبی، پارکت چوبی هم می­ گویند. از این رو پارکت­ ها دارای ویژگی ­هایی از جمله ماندگاری بالا، زیبایی و شیکی منحصر به فرد، قابلیت تعمیر و بازسازی، عایق صدا و حرارت، قابلیت نصب راحت بر تمامی سطوح و سازگاری با تمامی دیزاین ­ها می باشد که به محبوبیت آن افزوده است.

کف پوش چوبی منزل
زیبایی کف پوش های چوبی

آشنایی با سبک طراحی روستیک در منزل

لوازم خانگی چوبی

یکی از دلایل ساخت گسترده لوازم چوبی، دوام چوب است که موجب ساخت وسایل متنوع شده است. تنوع در رنگ­ ها و طرح­ های چوب، نقش و نگارهای زیبا را به وجود آورده است. با نگاه به اطراف، تنوع محصولات چوبی مشهود است. لوازم خانگی ­های چوبی شامل میز تلویزیون، بوفه، گنجه، انواع میز کوچک و بزرگ، تخت خواب، کتابخانه، کمد، میز کنسولی و مبلمان می­ شوند که همیشه در طرح ­های مختلف در بازار موجود هستند. تولیدات لوازم چوبی مخصوص لوازم بزرگ نیست بلکه امروزه ساخت و تولید بشقاب­، لیوان و قاشق و گلدان­ های چوبی دارای بازار داغ و پر رونق است.

لوازم چوبی منزل
لوازم چوبی منزل

مجسمه و دکوری چوبی

چوب کاری و منبت کاری امروزه فراگیر شده است و این پیشرفت و ترقی موجب ساخت مجسمه و دکوری­ های متنوع چوبی شده است.

مجسمه های چوبی
admin

نظرات (7)

  1. ارزو
    دسامبر 1, 2021

    با سلام ممنون از سایت خوبتون و مطالب مفیدی که در این سایت قرار دادید.

    • manager.f
      دسامبر 13, 2021

      سلام ممنن از نظر مثبت شما

  2. فاطمه
    دسامبر 1, 2021

    مطالب مفید بود.ممنون از سایت خوبتون

    • manager.f
      دسامبر 13, 2021

      سلام.ممنون از شما

  3. امیر حسین
    دسامبر 1, 2021

    خوب بود.مطالب قابل فهم و ساده بیان شده بود.ممنون

    • manager.f
      دسامبر 13, 2021

      سلام .خواهش می کنم.متشکر

  4. صادق
    دسامبر 1, 2021

    سلام برای به اشتراک گذاری ایده های جدید، سپاس گزارم.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آنلاین از ما مشاوره رایگان بگیرید